Książki historyczne

sobota, 13 grudnia 2014

Przygoda z R5

Z tym zespołem zetknęłam się po raz pierwszy 2 lata temu, kiedy przez przypadek przeczytałam o nim w FunClubie - czasopiśmie dla nastolatek. Band składa się z pięciu członków - Ross'a, Rydel, Rocky'ego, Rikera Lynchów i Ellingtona. Pierwsza czwórka to rodzeństwo, a Ellington jest przyjacielem rodziny Lynchów. Na pewno możecie skojarzyć Rossa - gra on bowiem w serialu " Austin and Ally " na Disney Channel. Przyznam, że nie lubię go oglądać, ponieważ jak dla mnie jest " zwykły, niewyróżniający ". Chociaż zachęcam do słuchania piosenek z tego serialu, są świetne! Ross gra tam Austina, a jego partnerką jest Laura Marano wcielająca się w Ally. Wracając do tematu - R5 swoją karierę zaczynało od nagrania kilku coverów, między innymi Bruno Mara, Justina Biebera, One Republic. Jednak z czasem ich kariera zaczęła się rozkręcać dzięki czemu wydali własny krążek pod tytułem " LOUD ".  W Polsce również zaczęło robić się o nich głośno  w związku z czym 5 lutego 2014 roku zawitali do Polski z USA i zagrali świetny koncert, na którym nie byłam niestety (brak kasy). Ale na YouTubie znajdziecie masę filmików z owego wystąpienia grupy R5.
Skąd nazwa? Bardzo proste pytanie: otóż każdy członek R5 ma imię zaczynające się na literę " R ", z wyjątkiem Ellingtona, ale jego nazwisko zaczyna się na literę R, więc na to samo wychodzi.
To tyle z mojej strony na ten temat. Nie chcę nikogo zanudzać czy streszczać biografię tego zespołu. Jeśli jesteście zainteresowani tym bandem sami odnajdziecie ich twórczość i tak samo sprawnie poznacie się na niej. Dla chcącego nic trudnego! :)
Oto TOPka piosenek R5:
1. Pass me by
2. One last dance
3. Marry you
4. Say you'll stay
5. Ain't no way we're going home
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz