Książki historyczne

sobota, 20 grudnia 2014

5# Recenzja " Wizje w mroku "

Jest to książka L.J Smith, autorki słynnych " Pamiętników Wampirów  ". To było moje drugie spotkanie z twórczością tej autorki i bałam się, że " Wizje..." będą wręcz nudne. Na szczęście się myliłam. Jest to opowieść o nastolatkach, którzy różnią się od swoich rówieśników jedną sprawą - mocą jaką posiadają. Kaitlyn ma prorocze wizje, Rob potrafi uzdrawiać za pomocą dotyku, a Gabriel przerażający, mroczny sekret... Oto główni bohaterowie tej opowieści, którzy poznają się w ośrodku przeznaczonym dla niezwykłych osób.
Wątek miłosny i szybkie zwroty dają obraz ciekawych przygód. Zakończenie książki jest bardzo zaskakujące, sama się tego nie spodziewałam, chociaż Smith ma widoczną słabość do dziewczyn rozdartych pomiędzy dwóch chłopaków o zupełnie innych naturach. To jedyny widoczny minus, którego tak naprawdę nie widać w obliczu ciekawych zdarzeń.
Książkę oceniam na  7 w skali 1-10. Myślę, że to wysokie noty, jeśli chodzi o tę pozycję. Niestety " Wizji w mroku " nie posiadam na własność, wypożyczyłam je z biblioteki i pochłonęłam. Idealna książka na długie, zimowe wieczory i herbacie. Choć opowieść Kaitlyn mi się podobała, to nie polecam Wam, żebyście kupowali jej na prezent, ponieważ gusta są różne, nie każdemu spodobają się tego rodzaju książki. Pozycję, którą tu przedstawiłam czyta się szybko i przyjemnie, ale nie jest to opowieść, która ściąga sen z powiek. Czy mimo to podobała mi się? - Owszem. A Wy czytaliście " Wizję..." albo inną książkę L.J Smith? Jeśli tak, to piszcie tu swoje opinie na ten temat. I przepraszam, że dziś tak krótko, ale przed świętami mam sporo pracy w domu :)
\

4 komentarze:

  1. Może być ciekawa :)
    Gdzie mogę ją nabyć?
    Świetny post
    http://julkablo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) poszukaj w empiku, w tanich książkach, lub w internecie, na pewno gdzieś ją znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, kom/kom obs/obs, napisz u mnie :)
    zwyklyblog-zwyklejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja, na pewno przeczytam ;-)

    lordsofthegaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń