Książki historyczne

wtorek, 16 grudnia 2014

3# Recenzja " Moje lata w TOP GEAR "

Tym razem coś dla fanów motoryzacji (nie tylko chłopaków). Autorem książki jest Jeremy Clarkson - główny producent programu Top Gear. Top Gear to program motoryzacyjny twórców BBC. Warto dodać, że to najpopularniejsza produkcja na świecie tego typu. Prowadzącymi są Jeremy Clarkson, Richard Hammond i James May. Ta trójka w każdym odcinku ma obowiązek zrobić wszystkie zadania jakie poda im producent. Oczywiście dotyczą one samochodów i motorów, ale zdarzają się wyjątki. Mniejsza o to. " Moje lata w Top Gear " to zbiór felietonów Clarksona z kilkunastu lat dotyczących świata motoryzacji i głupoty ludzkości. To bardzo podobne do autora, bowiem Jeremy jest bardzo ironiczny, sarkastyczny i twierdzi, że zawsze ma racje. Może dlatego sięgnęłam po tę książkę. Czyta się ją lekko i przyjemnie, niemniej jednak niektóre uwagi Clarksona radzę przyjmować z przymrużeniem oka, w przeciwnym razie może wam się coś stać, a nie chciałabym, żebyście z powodu przemądrzałego faceta mieli problemy psychiczne. Nie bierzcie przykładu ze mnie! :)
" Moje lata..." oceniam na 7,9 w sali 1-10.
Jeśli tylko interesujecie się książkami, samochodami lub samym programem lecącym w TV zachęcam do przeczytania tej propozycji. Możecie być mile zaskoczeni.
Jako maniak książkowy mam dla Was małą radę: nie ograniczajcie się do jednego rodzaju literatury, gdyż prawdziwy smak pomidorowej docenicie dopiero wtedy, gdy spróbujecie innych zup. Dopiero wtedy można mówić, że pomidorówka jest idealna, a poza tym poszerzacie swoje horyzonty.



1 komentarz:

  1. CHYBA AŻ PRZECZYTAM, MIMO ZE "DLA CHLOPACOW" :o
    pozdrawiam cieplutko!♥
    NIE ZAPRASZAM, CHYBA ZE JESTES DZIWNY JAK JA:
    http://gdzie-sie-podzialy-moje-frytki.blogspot.com/2014/12/jingle-bell-rock.html

    OdpowiedzUsuń